Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Cze 15, 2024 10:28 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Słaby na wolnych obrotach
PostWysłany: Wto Cze 05, 2007 1:57 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
Witam, posiadam motorower marki Garelli ... Jest to dwubiegowy automat. Motorek chodził świetnie przez parę ładnych lat! Palił od kopa, mocny był, miodzio :) Do czasu .. ostatnio zaczął mulić ... zawsze problem rozwiązywał się po wyczyszczeniu gaźnika, ale ostatnio już nie dało się pojeździć, ponieważ:

Po zapaleniu bez problemu ( jak zawsze ) motor chodzi stojąc na nóżkach, obroty są małe, ale koło się troszkę kręci. Po zrzuceniu od razu gaśnie, chyba, że trzymam gaz. Obroty są ustawione, po prostu jest bardzo słaby na wolnych obrotach. Gdy go zrzucę i popchnę troszkę i dam gaz to jedzie już normalnie, ale gdy się zatrzymam, gaśnie. Biegi chodzą.

Wczoraj zacząłem z nim się bawić, wyczyściłem gaźnik ( kompresor ) , bak paliwa, filtr paliwa, świece ( iskra jest, ale bije na boki ... ) Wymieniłem też olej .. Nic to wszystko nie dało ... Wziąłem się za rozkręcanie silnika... Odkręciłem silnik, potem głowicę, cylinder .. tłok w porządku, pierścionki całe. Zauważyłem po chwili, że w karterze jest olej! no to wylałem ten olej z silnika cały, odkręciłem drugą pokrywę ... według mnie to simmering przepuszcza olej ... co wy na to? Może to być przyczyną osłabienia motoru? No i oczywiście motor kopci jak nigdy ... Błagam Was o rady, gdyż planuję na tym motorku jeszcze pojeździć :)

P.S: Jak trzeba, mogę porobić kilka zdjęć silnika, czego trzeba.

P.S2: Motor sprowadzony z Austrii jakieś 17 lat temu, trzyma się idealnie.

P.S3: Jak to wina simmeringu, to gdzie dostanę simmeringi o wymiarach 17-40-6 ?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Cze 05, 2007 8:20 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
slawek90 napisał(a):
Możesz spróbować też tak że, spuść olej ze skrzyni i zapal moto. Niech pochodzi z minutke i po gazuj mu troszke. Jak wykręcisz świece to zobacz jaka ona bedzie. Jak bedzie czysta i sucha to znaczy ze simering jest do wymiany.


Nigdy tego nie rób.


Simmering na 100% Ci padł. Przy okazji wyczyść sprzęgło odśrodkowe. A gdzie go kupić? W każdym motoryzacyjnym.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:06 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
Dzięki wielkie, dzisiaj kupiłem simeringi, nawet dwa :P tylko, że ten simering ktory jest w tej chwili jeszcze w silniku to 17-40-6, a w sklepie motoryzacyjnym mi powiedzieli ze nie ma 6, są tylko 7 ... wiec kupiłem 17-40-7, jak myślicie, podejdzie?

Wrzucam jeszcze fotki mojego tłoka i cylindra, rysek żadnych nie ma, ale tłok jest tak jakby przyciemniony ... jakby spalony :P :D rzućcie na to okiem:

Image

Image


EDIT: Co do świecy, jest ona brązowawa i sucha ... tłok od góry też jest taki suchy, ciemny. Dzisiaj kupiłem nową świecę, iskra 80 ( chciałem NGK ale nie mieli )


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:19 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto Lut 13, 2007 5:41 pm
Posty: 418
Miejscowość: Daniec, opolskie
Kompresje już ci puszcza:/, widać że to chyba jeszcze generalnego remontu nie przeżyło....

Co do simeringu to sam nie wiem czy podejdzie...... musisz się postarać :P

_________________
Simson is my life!

Simson SR50->Ogar 200->Choperek made by ja->Simson SR50->Suzuki Dr50-> Jincheng Knight 110cm, OGAR 200 i Simson S90 [*]->Simson SR90 Aktualnie Simson SR70!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:25 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
No nie przeżyło ... , a że kompresja mu puszcza, to znaczy, że szlif cylindra i nowy tłok? bo takiego cylindra chyba nie dostane ... :P

Dodam iż średnica otworu cylindra to 3,9cm .. albo 4,9cm ... ?? nie pamiętam :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:27 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Tłok wygląda normalnie, z tego co widzę gładź cylindra też.


Ten simmering różni się chyba tylko długością... (znaczy chodzi głębiej).


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:29 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
tak, simering różni się tylko szerokością ...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:32 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
No to go wkładaj.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:34 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
za jakąś godzinkę będę się z tym bawił, macie jakieś sposobu na wyjęcie simera starego??? Bo z tego co patrzałem, byle czym go nie wydłubię ...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:36 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
cudny, przetnij stary i go wyciągnij np. tępym śrubokrętem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:43 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
=XawiD=, super, a jak mi nowy nie podejdzie?


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:45 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
cudny, to będziesz musiał kupić tę 6. Chyba, że weźmiesz papier ścierny i go zeszlifujesz. Ale nie polecam i nie sprawdzałem tego...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:48 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Cze 05, 2007 1:46 pm
Posty: 11
Miejscowość: Zagórze
A w rometach jakie są? Bo w sklepie mi powiedzieli, że nie ma w ogóle 6 ...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 1:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Wszystkie są 7. Szczerze to 6 nie widziałem.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Cze 06, 2007 2:42 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
slawek90 napisał(a):
nie używaj żadnych tępych śrubokrętów bo może ktoś tu jest tępy...

Właśnie jak używa się śrubokręta to tylko tępego aby nie naruszyć karteru. Ostry nie może być a ręką nie wiem jak chcesz wsadzić simmering.

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów na wolnych obrotach 14V

jaceklodz16

12

3411

Czw Maj 29, 2008 12:55 pm

krystian_kloc Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Przerywa na wolnych obrotach.

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Domaniak

17

5562

Pon Lut 04, 2008 8:53 am

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Pochodzi na wolnych obrotach i gaśnie

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

kruczex

21

6249

Sob Wrz 02, 2006 8:13 am

marcintbg Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Zakapca swiece na wolnych obrotach

luk333

11

3012

Pon Maj 28, 2007 8:56 am

mandos Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson] Gaśnie na wolnych obrotach

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

Ogaryn

17

13601

Nie Maj 24, 2009 3:31 pm

marcintroc01 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 22 Queries | GZIP : Off ]