Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Maj 09, 2024 6:20 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Pią Sty 30, 2009 10:02 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Lip 11, 2007 9:27 pm
Posty: 1914
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: Audi A4 B8 1.8 TFSI (217KM) 08'
Suzuki GSX-R 1000 K1
Wręcz nie pojmuje czemu te charty wam tak mulą... Co do benzyny to czemu tak jeździsz? Mówię Ci lepiej jeździj normalnie na Pb95 bo 98 i tak Ci nie pomoże w niczym, a tylko jest droższa. Co do oleju Orlen 2T Semisynthetic to jest to bardzo dobry olej jak na taką cenę, u mnie kosztuje on 10-15zł, a nagaru praktycznie zero, po 2000km na głowicy nie było praktycznie nic, tylko tyle, że wystarczyło szmatką zjechać, a po Mixolu jak ściągnąłem głowice po 2000km to były grudy nagaru, że prawie tłok dobijał. Aha jeszcze jedno co do tłoka to lepiej nie wbijać młotkiem, nie chodzi tu już o korbowód który możesz przyblokować i niby nic się nie stanie ale jednak lepiej faktycznie tłok podgrzać na kuchence albo nalać benzyny i podpalić go na chwile, sworzeń wejdzie wtedy faktycznie prawie jak w masło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Sob Sty 31, 2009 7:35 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 10, 2009 10:15 pm
Posty: 274
Miejscowość: Głuszyca
Pojazd: Renault Clio c1ph1 1.4kat "Energy" 80Km 92r aka "Malinka"
yazimoo napisał(a):
Co do benzyny to czemu tak jeździsz? Mówię Ci lepiej jeździj normalnie na Pb95 bo 98 i tak Ci nie pomoże w niczym, a tylko jest droższa..

Jeżdżę tak dlatego że u mnie na najbliższym cpn'ie 98 nie jest praktycznie chrzczona bo słabo się sprzedaje, teraz i tak na miejsce 98 wsadzili jakieś bio do diesla. 98 ma więcej oktanów czyli teoretycznie większa siła wybuchu no i kiedyś jak odwoziłem koleżankę to zabrakło wachy a miałem mało kasy i wlałem 95, masakra, przymulał jak nigdy.

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Sob Sty 31, 2009 9:11 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Sty 26, 2009 7:16 pm
Posty: 5
Miejscowość: Radomsko
Pojazd: '80 Romet PONY 50-M-2
wręcz przeciwnie :] większa liczba oktanowa to nie większa sila wybuchu, tylko mniejsze prawdopodobieństwo spalania stukowego.

_________________
http://moto.kirc.pl/hydepark-f6/marsz-wyzwolenia-konopi-2009-przyjd-zmieni-prawo-t17531.html


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Sob Sty 31, 2009 9:14 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 10, 2009 10:15 pm
Posty: 274
Miejscowość: Głuszyca
Pojazd: Renault Clio c1ph1 1.4kat "Energy" 80Km 92r aka "Malinka"
Aaaaaa.... to inna historia. Ale na 98 lepiej mi się zbierał. Pewnie przez to że mniej wody :D

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 1:05 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 30, 2008 7:18 pm
Posty: 49
Miejscowość: WWA
A jeszce takie pytanko, bo wczesniej (przed rozebraniem Charta) z rury wydechowej cos cieklo, tak jakby olej ze skrzyni, ale to bylo cos konstystencji smaru, rozebralem motor, przechylilem rure i z kolanka jak i z rury wylalo sie jakies 200ml benzyny, i potem ten olej, ale on sciekal jakies 3h, bylo go moze z pol szklanki, Czego to moze byc wina ?? Nie wiem czy simmering wymieniac czy co...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 2:30 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 10, 2009 10:15 pm
Posty: 274
Miejscowość: Głuszyca
Pojazd: Renault Clio c1ph1 1.4kat "Energy" 80Km 92r aka "Malinka"
To olej z mieszanki który się nie spala, zostaje w tłumiku. Spróbuj jeździć na innym oleju, to może nie będzie tak ci się działo, możesz też trochę inaczej ustawić zapłon żeby było lepsze spalanie. Olej ze skrzyni nic do tego nie ma. Jakby ci simmering puścił to by ci dymił, dławił się itp.

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 3:33 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 30, 2008 7:18 pm
Posty: 49
Miejscowość: WWA
To ja z zaplonem sie pobawie, tylko jak go powinno sie ustawic ?, czytalem na forum ale dalej nic nie czaje :/ Jak tlok jest w gornym max. polozeniu to jak powinien byc ustawiony ? albo w dolnym polozeniu ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 4:36 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 10, 2009 10:15 pm
Posty: 274
Miejscowość: Głuszyca
Pojazd: Renault Clio c1ph1 1.4kat "Energy" 80Km 92r aka "Malinka"
Tak się powinno ustawiać zapłon w charcie, ale jak jeździsz na mixolu to też go zmień. Ten na którym ja jeżdżę kosztuje od 10zł do 15zł. Na każdym cpn'ie

Image

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 5:20 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 30, 2008 7:18 pm
Posty: 49
Miejscowość: WWA
Zwrot zewnetrzny do dolne czy gorne maxymalne polozenie tloka ???

---- Połączono -----

A i jeszce jaka powinna byc iskra na b. dobrze ustawionym zaplonie ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 5:34 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sty 22, 2009 3:29 pm
Posty: 157
Miejscowość: Sypniewo.koło Ostrołęki
Pojazd: Honda MBX 80, Kadet M780lux, ETZ 150
POPRZEDNIE POJAZDY:
-Ogar 205,200
-Wsk 125 x2
- Jawa 50
- Chart 210 x2
- Motorynka
- Mińsk 125
- MZ 250 x2
górne, a tak po za tym to iskra nie ma nic do ustawiania zapłonu w elektroniku


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 6:23 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 30, 2008 7:18 pm
Posty: 49
Miejscowość: WWA
czyli jak teraz tlok dochodzi maximum 3mm przed "gorna" krawedz tulei ( to jest jego najwyzsze polozenie) to na jakies 5mm przed gorna krawedzia cylka i tulei powinien sie zgrac ten punkt L ze strzalka ??

---- Połączono -----

I jeszce wazna sprawa, bo ten zaplon ma byc ustawiony, jak tlok idzie do gory i 5mm przed krawedzia jest czy jak juz schodzi w dul i jest te 5mm przed krawedzia cylindra ??


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 6:27 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Sty 10, 2009 10:15 pm
Posty: 274
Miejscowość: Głuszyca
Pojazd: Renault Clio c1ph1 1.4kat "Energy" 80Km 92r aka "Malinka"
od 0,6mm do 2mm ja bym tak ustawił na 1,5mm chyba że nie masz suwmiarki do ustaw na 2mm

---- Połączono -----

jak do góry

_________________
Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: [Chart 210] Sworzeń i napęd licznika
PostWysłany: Nie Lut 01, 2009 7:38 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pią Maj 30, 2008 7:18 pm
Posty: 49
Miejscowość: WWA
Sławku, i wtedy nie powinno "zygac" ta benzyna z olejem tak ?? Chociaz ja mysle ze to ze skrzyni bierze olej, bo to jest strasznie geste... Chyba ze sie myle.

A i jeszce jedno, bo to, ze wylatuje niespalona benzyna to wina zle wyregulowanego gaznika, ale w tym problem, ze jak ja kupilem charta to bylo wporzadku wsyztko i gaznik byl k60b, teraz go rozebralem ale nei wiem jak sie reguluje go, bo tam nie ma iglicy itp. Podpowiecie cos jak to zrobic ??


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów [Chart] Naped licznika

BaczekSTWA

3

1886

Pon Kwi 06, 2009 6:59 pm

Błażej Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Napęd licznika Chart

rafik543211

4

1948

Pon Maj 24, 2010 7:19 am

rafik543211 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Napęd licznika

Scorpio

6

3098

Pon Lip 31, 2006 1:47 pm

kuba848 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [simson s50] Napęd licznika

html

2

1714

Wto Paź 21, 2008 8:13 pm

html Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Jak ściągnac sworzen z nozek

likom1

3

1712

Śro Cze 13, 2007 6:15 am

likom1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 20 Queries | GZIP : Off ]