Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pią Lip 25, 2025 2:14 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 8:29 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
jeden kolo robil tuleje na 1 mm <lol> i mowil ze za dlugo to nie pochodzilo :D

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 9:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
a co sie stało ??

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 10:02 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 10:34 pm
Posty: 12
Miejscowość: PoznaÃą
a propo czy ktoś mógł by mi pokazać dokładny schemat budowy tłumika od podstaw..
no wiecie jakiś który doda troche osiągów i jest w miare łatwy do zrobienia...
Z góry wielkie dzięki <z jezorem>
Słownik nie gryzie* KameQ


Ostatnio edytowany przez kuba123, Sob Lut 17, 2007 6:12 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 5:15 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
kuba123 napisał(a):
a propo czy ktoś mógł by mi pokazać dokładny schemat budowy tłumika od poctaw..
no wiećie jakiś który doda troche ośiągów i jest wmiare łatwy do zrobienia...
Zgury wielkie dzienki <z jezorem>
Najpierw niech ktoś Tobie poda link do słownika ortograficznego...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 6:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Tu masz schemat mały:(kliknij aby powiększyć)

Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 10:09 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Z kąd masz ten program? A propo tuningu na 1 stronie jest sporo głupot po 1 cylindra się nigdy nie planuje jak coś to się go zatacza głowicę się planuje albo zatacza do cylindra skrzynię korbową po polerowaniu trzeba przepłukać olejem przekładniowym albo benzyną z olejem.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 6:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Na internecie mozna znaleźć


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 12:56 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
A mógłbyś podać mi linka?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 7:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Wrzuce go na jakiś serwer i podam ci linka ok?

Edit by Kameq :// http://www.romet-jawa50.yoyo.pl/oblicz.exe tu masz linka powinno się dać sciągnać


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 12:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
na pytanie jak ztuningować silnik trzeba się zastanowic nad przeglądem i na wymianie uszkodzonych części i nasmarownie dobrych ;> ja tez myślałem na tuningu bo był za wolny ale wymieniłem łożysko na tłoku i biegi wysmarowłem części i jest git :)

[ Dodano: 3 Czerwiec 2007, 13:27 ]
shit ... nie na tłoku lecz na wale ...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 10:55 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 10:33 am
Posty: 10
Miejscowość: Oświęcim
SZKART SZKART SZKART!!!!!



Powiedz gdzie znajduje sie ta komora korbowa!!!!!!! PLISSS z góry dzieX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 11:01 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Skrzynia korbowa znajduje się w miejscu, gdzie wał się kręci.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 2:07 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Paź 07, 2007 12:19 pm
Posty: 2
Miejscowość: Rybnik
Niewiecie kto moze robićkorbowody ;[

_________________
ROMET


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 25, 2008 10:40 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 5:21 pm
Posty: 58
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Ogar 200
Czy aby na pewno im mniej pierścieni tym lepiej??? Bo mój Ziomek się chwalił kiedyś ze se dorobi na warsztacie w szkole miejsce na 3 pierścień w Simsonie ale nie wiem czy to zrobił a zapytać nie mogę bo się przeprowadziłem i kontaktu ni ma... On gadał (i ja tak myślę) ze im więcej tym lepiej (oczywiście bez przesady hehe ) bo jest kompresja (st. sprężania...) większa. Nie wiem, może głupoty gadam. Jak tak to poprawcie...

_________________
Motórzysto dobrego serca - zapomóż w temacie:
elektryka-f12/nowa-instalka-full-set-dobor-elementow-t21672.html" target="_blank

Ogar 200 - Moc z charakterem... :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 26, 2008 9:21 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Stopień sprężania się nie zwiększa, możliwe że ciśnienie sprężania... Nie wiem. Od dawna konstruktorzy silników 2T miewają poważny problem, a mianowicie chłodzenie. Wiadomo że w sportach wyczynowych silniki 2T są chłodzone cieczą, tam można zastosować tłok z jednym bardzo cienkim pierścieniem. Zmniejsza to siłę tarcia i zapewnia usprawnienie układu korbowo tłokowego. Wszyscy myślą że jak jeden pierścien to kompresja spada i moc idzie w dół. Może i tak jest, choć nie zawsze. Przeważnie Ci którzy robią takie przeróbki (pierscien grubosci 1mm) Chcą wycisnąc z silnika najwięcej jak mogą ale robią też mnóstwo innych rzeczy zwiazanych z odelżeniem wału i tłoka. Wpływa to korzystnie na żywotność. Jednak trzeba się liczyć z tym iż jeden pierścien przy wysokich temperaturach odprowadza ciepło wolniej niż 2 czy trzy... W silnikach mocno wysilonych (tam gdzie stopien sprężania wynosi ponad 13:1) stosuje się ciecz i nie martwi się o chłodzenie. W silnikach względnie wolnoobrotowych typu 223 ( szerze to nie kręci wyższych obrotów - stąd tulejka na korbowodzie) problemów z chłodzeniem szczerze to nie ma więc ja nie widzę powodu aby stosować trzy pierścienie uszczelniające. No chyba żeby stawiać na żywotnosc układu i w końcowej fazie eksploatacji cylindra przed szlifem założyć tłok z trzema pierścieniami. Bo w normalnym cylindrze po szlifie nie widzę potrzeby 3 pierścieni ze względu na szybsze starcie się tulei oraz na większe siły tarcia.
Twój kolega mógł mieć rację ale jak miał cylek z progiem jak krawężnik i chciał jeszcze zaoszczędzic a pojeździć. Jeżeli cos nie jest zrozumiałem to przepraszam pisałem to w pośpiechu ;) jak co to poprawie.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

9284

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5956

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

14169

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6771

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [017] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dj_bialy1988

42

18619

Wto Mar 10, 2009 8:19 am

ślonzok Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 21 Queries | GZIP : Off ]