Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Kwi 22, 2025 7:06 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 8:29 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
jeden kolo robil tuleje na 1 mm <lol> i mowil ze za dlugo to nie pochodzilo :D

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 28, 2007 9:39 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
a co sie stało ??

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 10:02 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Pon Lut 05, 2007 10:34 pm
Posty: 12
Miejscowość: PoznaÃą
a propo czy ktoś mógł by mi pokazać dokładny schemat budowy tłumika od podstaw..
no wiecie jakiś który doda troche osiągów i jest w miare łatwy do zrobienia...
Z góry wielkie dzięki <z jezorem>
Słownik nie gryzie* KameQ


Ostatnio edytowany przez kuba123, Sob Lut 17, 2007 6:12 pm, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 5:15 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
kuba123 napisał(a):
a propo czy ktoś mógł by mi pokazać dokładny schemat budowy tłumika od poctaw..
no wiećie jakiś który doda troche ośiągów i jest wmiare łatwy do zrobienia...
Zgury wielkie dzienki <z jezorem>
Najpierw niech ktoś Tobie poda link do słownika ortograficznego...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Lut 17, 2007 6:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Tu masz schemat mały:(kliknij aby powiększyć)

Image


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 20, 2007 10:09 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Z kąd masz ten program? A propo tuningu na 1 stronie jest sporo głupot po 1 cylindra się nigdy nie planuje jak coś to się go zatacza głowicę się planuje albo zatacza do cylindra skrzynię korbową po polerowaniu trzeba przepłukać olejem przekładniowym albo benzyną z olejem.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 22, 2007 6:53 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Na internecie mozna znaleźć


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 12:56 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
A mógłbyś podać mi linka?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 7:52 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Sie 08, 2005 6:09 pm
Posty: 1173
Miejscowość: Rybnik-Śląskie
Pojazd: Romet 50T1
Wrzuce go na jakiś serwer i podam ci linka ok?

Edit by Kameq :// http://www.romet-jawa50.yoyo.pl/oblicz.exe tu masz linka powinno się dać sciągnać


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Cze 03, 2007 12:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Cze 02, 2007 7:10 pm
Posty: 887
Miejscowość: Wielkoposlka
na pytanie jak ztuningować silnik trzeba się zastanowic nad przeglądem i na wymianie uszkodzonych części i nasmarownie dobrych ;> ja tez myślałem na tuningu bo był za wolny ale wymieniłem łożysko na tłoku i biegi wysmarowłem części i jest git :)

[ Dodano: 3 Czerwiec 2007, 13:27 ]
shit ... nie na tłoku lecz na wale ...


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 10:55 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Lip 31, 2007 10:33 am
Posty: 10
Miejscowość: Oświęcim
SZKART SZKART SZKART!!!!!



Powiedz gdzie znajduje sie ta komora korbowa!!!!!!! PLISSS z góry dzieX


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 11:01 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Skrzynia korbowa znajduje się w miejscu, gdzie wał się kręci.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Paź 07, 2007 2:07 pm 
Offline

Rejestracja: Nie Paź 07, 2007 12:19 pm
Posty: 2
Miejscowość: Rybnik
Niewiecie kto moze robićkorbowody ;[

_________________
ROMET


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Lut 25, 2008 10:40 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lut 25, 2008 5:21 pm
Posty: 58
Miejscowość: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Ogar 200
Czy aby na pewno im mniej pierścieni tym lepiej??? Bo mój Ziomek się chwalił kiedyś ze se dorobi na warsztacie w szkole miejsce na 3 pierścień w Simsonie ale nie wiem czy to zrobił a zapytać nie mogę bo się przeprowadziłem i kontaktu ni ma... On gadał (i ja tak myślę) ze im więcej tym lepiej (oczywiście bez przesady hehe ) bo jest kompresja (st. sprężania...) większa. Nie wiem, może głupoty gadam. Jak tak to poprawcie...

_________________
Motórzysto dobrego serca - zapomóż w temacie:
elektryka-f12/nowa-instalka-full-set-dobor-elementow-t21672.html" target="_blank

Ogar 200 - Moc z charakterem... :P


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Lut 26, 2008 9:21 am 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Stopień sprężania się nie zwiększa, możliwe że ciśnienie sprężania... Nie wiem. Od dawna konstruktorzy silników 2T miewają poważny problem, a mianowicie chłodzenie. Wiadomo że w sportach wyczynowych silniki 2T są chłodzone cieczą, tam można zastosować tłok z jednym bardzo cienkim pierścieniem. Zmniejsza to siłę tarcia i zapewnia usprawnienie układu korbowo tłokowego. Wszyscy myślą że jak jeden pierścien to kompresja spada i moc idzie w dół. Może i tak jest, choć nie zawsze. Przeważnie Ci którzy robią takie przeróbki (pierscien grubosci 1mm) Chcą wycisnąc z silnika najwięcej jak mogą ale robią też mnóstwo innych rzeczy zwiazanych z odelżeniem wału i tłoka. Wpływa to korzystnie na żywotność. Jednak trzeba się liczyć z tym iż jeden pierścien przy wysokich temperaturach odprowadza ciepło wolniej niż 2 czy trzy... W silnikach mocno wysilonych (tam gdzie stopien sprężania wynosi ponad 13:1) stosuje się ciecz i nie martwi się o chłodzenie. W silnikach względnie wolnoobrotowych typu 223 ( szerze to nie kręci wyższych obrotów - stąd tulejka na korbowodzie) problemów z chłodzeniem szczerze to nie ma więc ja nie widzę powodu aby stosować trzy pierścienie uszczelniające. No chyba żeby stawiać na żywotnosc układu i w końcowej fazie eksploatacji cylindra przed szlifem założyć tłok z trzema pierścieniami. Bo w normalnym cylindrze po szlifie nie widzę potrzeby 3 pierścieni ze względu na szybsze starcie się tulei oraz na większe siły tarcia.
Twój kolega mógł mieć rację ale jak miał cylek z progiem jak krawężnik i chciał jeszcze zaoszczędzic a pojeździć. Jeżeli cos nie jest zrozumiałem to przepraszam pisałem to w pośpiechu ;) jak co to poprawie.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 305 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8959

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5780

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. tuning silnika S-38

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

jachu09

15

13854

Pią Lut 15, 2008 9:00 pm

Jacek-J129 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika

hubert723

14

6520

Wto Sie 26, 2008 2:08 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. [017] Tuning silnika

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

dj_bialy1988

42

17955

Wto Mar 10, 2009 8:19 am

ślonzok Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.055s | 19 Queries | GZIP : Off ]