Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Czw Maj 16, 2024 8:25 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Chcieli byście mieć w silniku jawa 223 biegi na odwrót?
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 2:01 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
http://bikepics.com/pictures/1229596/
Prosty patent starszego człowieka :) jeździ na tym około 1,5 roku... ponoć nigdy nie było problemów... biegi się wrzuca ładnie, bez dużego luzu :)
Polecam! <piwo>


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 2:07 pm 
Dość nietypowy patent ale jeśli działa bez zarzutu to można o takim pomyśleć :P .
Ale ja jednak pozostanę przy standardowym ułożeniu, przecież to jest najpiękniejsze w silniku Jawki :) .


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 2:09 pm 
Ja tam mam inny sposob i wajcha jest normalnie ustawiona jak w większości motorach


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 2:18 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
W sumie to żadna nowość bo ja biegi na odwrót mam już od ponad roku http://bikepics.com/pictures/993419/

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 2:26 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
tu właśnie chodzi o prostotę wykonania, bez zmieniania położenia nóżki :P bo większość kombinuje z przestawieniem w inne miejsce, co często owocuje okropnym wykonaniem :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 4:52 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 03, 2008 12:43 pm
Posty: 277
Miejscowość: Jaksonek
Pojazd: Yamaha TZR 80
jak komuś się znudzą biegi tak jak są orginalnie to może sobie przerobić


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 8:46 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
R-Man napisał(a):
tu właśnie chodzi o prostotę wykonania
Ale z estetyką gorzej...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 9:01 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 12, 2007 2:34 pm
Posty: 309
Miejscowość: Łódź
Pojazd: OgaR 200
Magnum 200, u Ciebie ładnie wszytko przemyślane, ale jakoś dziwnie za dużo tych blaszek, cięgien i w ogóle... Ale tak jak mówisz ju dawno to miałeś więc żadna nowość jeżeli ktoś sprawdza historię Twojego moto ;P

_________________
wasze-sprz-f21/romet-ogar-200-mlodyellow-t7843.html - MY MOTO


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 9:12 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
mlodyellow napisał(a):
Magnum 200, u Ciebie ładnie wszytko przemyślane, ale jakoś dziwnie za dużo tych blaszek, cięgien i w ogóle
Za duzo...? Za to działa bez zarzutów. I o było sie bez wiercenia ramy co dla mnie jest dziwne...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 26, 2008 4:39 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lut 03, 2008 12:43 pm
Posty: 277
Miejscowość: Jaksonek
Pojazd: Yamaha TZR 80
Magnum 200, ty masz profesjonalnie to wykonane


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 26, 2008 9:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Lip 16, 2006 10:49 am
Posty: 5858
Miejscowość: Krotoszyn
Pojazd: Był :
Simson SR-50
Jawa 50 typ 23p
Jawa 50 Mustang
Romet Ogar 200 - 3 sztuki
Peugeot Trekker - 97r
Na samym końcu Piaggio Typhoon 2000 r.

Obecnie :
Ford Escort 1.6 16 V ;]
Keeway Matrix 2007 r.
Mi sie to u Magnuma podoba, a tak ogółem dobry pomysł chociaż po co komu taki wynalazek ...

_________________
UWAGA !! JEŻELI NIE CZYTASZ REGULAMINU POWITALNI, TO NIE PISZ SWOJEGO TEMATU BO I TAK CI GO USUNĘ ;]


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Mar 26, 2008 11:23 pm 
Może dobre ale za duzo tych dzwigienek i stopki są przesunięte do tyłu


Góra
  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Mar 27, 2008 6:49 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Ziuton napisał(a):
Może dobre ale za duzo tych dzwigienek i stopki są przesunięte do tyłu

I właśnie o to chodzi, przy takiej kierownicy co ma Magnum nie wygodnie jest trzymać nogi na standardowym podnóżku. A z tymi dźwigienkami dobrze wygląda.

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 30, 2008 4:20 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Ziuton napisał(a):
stopki są przesunięte do tyłu
Powodzenia przy mojej kierownicy z oryginalnymi podnózkami...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Mar 31, 2008 5:45 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Cze 21, 2007 8:36 am
Posty: 1616
Miejscowość: Ostrołęka
Pojazd: Audi A4 B5 1.6 '95

Poprzednie pojazdy:
Romet Ogar 200 '89
Romet Ogar 200 '83
Romet Ogar 200 '86
Romet Ogar 205 '82
Romet Komar 2350 '72
MZ TS 150 '82
WSK B3 125 '80
WSK B3 125 '81
Malaguti F-10 '92
Ja na razie jakoś jeżdżę, ale po 20km plecy bolą. :P

_________________
Było, minęło.


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Jak zmiejszyć spalanie w silniku Jawa 223

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

patryk199390

31

10448

Nie Sty 27, 2008 1:39 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Gaźnik od simsona i membrana w silniku Jawa 223

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 7, 8, 9 ]

sumarek

122

32850

Czw Lut 28, 2008 8:10 am

Ziuton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4 w silniku 023 - pytania .

jurek-673

3

2072

Śro Cze 09, 2010 11:46 pm

kroczus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów alternator jawy 225 w silniku 027

Sk@tty1

8

4184

Wto Sie 28, 2007 1:44 pm

Sk@tty1 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Gaźnik GM12 w silniku 223

Dżul125

9

5005

Śro Cze 22, 2011 10:56 pm

Tombou Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 21 Queries | GZIP : Off ]