Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Wto Lip 22, 2025 12:40 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 8:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Polerka oraz powiększenie kanałów w cylindrze... można wybić tuleję i dorobić kolejne 2 abo i 4 kanały :) można wypolerować na lustro gaźnik od środka oraz komorę korbową, zcieniować korbowód, dać łożysko igiełkowe na korbowód, wstawić zestaw od charta 70ccm, albo wymienić od razu na 70ccm 4 biegi :D , gaźnik większy, powiększyć przelot itp :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 8:56 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Ja słyszałem o podmianie głowicy z Simka. Mój kumpel miał tak w Charcie.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 9:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ogólnie to słyszałem, że można dać cylinder+głowica+wydech od simsona i powinno chodzić...

[ Dodano: 9 Styczeń 2008, 21:03 ]
Można też nabić tuleje od simka s70/sr80. Pobawić się z przełożeniami w skrzyni (po 89 roku były zmienione przełożenia, aby ograniczyć prędkość max).

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 10:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Ale po co kombinować z cylkiem od simsona ?? Wystarczy do chartowskiego cylindra wbić tuleje od simsonowskiego cylindra.
A jak mowa o ostrym tuningu to najlepiej zamontować silnik od simsona, do tego cyl 90ccm, membrana, gaźnik 21mm, skrzynia 5b, zapłon typu vape no i oczywiście wydech liczony pod cylinder i można mówić o 15-16KM.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 10:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Zastosować Gaźnik typu Dellorto,bing, Wypolerować komorę korbową na lustro jak i kanały cylindra , zastosować wypełniacze na wale , Lepsze łożyska na wał , łożysko igiełkowe odchudzić tłok skrócić płaszcz tłoka od strony okna ssącego o 1,5 , Z planować głowice , Zmienić z przodu zębatkę na 15z od MZ 150 (tego jeszcze nie sprawdzałem i nie jest to pewnie ) Dorobić dodatkowe kanały płuczące , Tak jak napisał kolega =XawiD=, można sie pobawić z tuleją od Simka s 70 . Jest to realne do wykonania :) Jak sobie coś jeszcze przypomnę to napiszę :)

[ Dodano: 9 Styczeń 2008, 21:20 ]
tomek1212, ale tu chodzi o tuning silnika charta a nie o Swapie na silnik sima :)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 10:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
R-Man napisał(a):
... można wybić tuleję i dorobić kolejne 2 abo i 4 kanały


Akurat w tym nie można wybić. Moim zdaniem to najlepjej przypasować cały układ od simsona ale odrazu s70 . Kwestia chęci , kasy i cierpliwości

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 11:58 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
tomek1212 napisał(a):
A jak mowa o ostrym tuningu to najlepiej zamontować silnik od simsona, do tego cyl 90ccm, membrana, gaźnik 21mm, skrzynia 5b, zapłon typu vape no i oczywiście wydech liczony pod cylinder i można mówić o 15-16KM.
To sie mija z celem...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 7:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
tomek1212 napisał(a):
do tego cyl 90ccm, membrana, gaźnik 21mm, skrzynia 5b, zapłon typu vape no i oczywiście wydech liczony pod cylinder i można mówić o 15-16KM.


Vape zapłon troche sobie kosztuje na RZT 297.00 € plus przesyłka.

Cyl 90 w polsce idzie dorobić z ozebrowania almonta 70 cm koszt około 600 zł z tłokiem itp.

Skrzynia 5b:

SKRZYNIA V BIEGOW- TUNING 32/23 499,00 zł
SKRZYNIA V BIEGOW- TUNING SZYBSZA !!!!! 32/24 519,00 zł

Membrana:

Koszt około 100 zł zalezy za ile sie kupi klocek aluminium i membrane mysle ze w 70 zł by się zamkło.

Gaźnik 21mm:

GAŹNIK AMAL 21mm tuning 229,00 zł

Wydech liczony:

Koszt około 50 zł. Zalezy czy spawa się samemu czy ktoś znajomy itp.

Nie jest tak łatwo kupić i poskładać.

=XawiD= napisał(a):
Można też nabić tuleje od simka s70/sr80.


Znaleść tuleje DDR taka z cylem graniczy z cudem. Jak już jest gdzieś to ceny nie są niskie.

Co do moich pomysłów to tak:

Jezeli chodzi o silnik sima swap itp.

Tabori tuning 50/2 albo 50/4 (tani koszt)
Wydech liczony.
Dysze w gaźniku zmienic.
zapłon może zostaćoryginalny ale by trzeba było troche sie pobawićz ustawieniami.
No i tyle przy okazji małe pieroły wypełnaicze wału itp.

Co do silnika charta:

Powiekszenie seryjnych okien w cylindrze polerka kanałów szkrzyni korbowej wieksza dysza w gazniku wydech moze jakis pseudak bez blachy w srodku albo liczony.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 1:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Pumba92, a Z kąd weźmiesz większe dyszę do gaznika charta ???

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 1:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Pumba92, Ja wiem że to wychodzi drogo, ale nikt nie mówił, że ma być tanio.

_________________
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie całości lub fragmentów wypowiedzi bez zgody autora lub odpowiedniego oznaczenia cytatu jest przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności do lat 3.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 3:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
kazik3193, to sie gaźnik inny przystosuje.
tomek1212, no nikt nie pisałze ma być tanio. JEst kilka osób w polsce chyab co mja zapłon vape i skrzynie 5-tki. bez przesady zeby pakować 1 tys w silnik a duzego przyrostu to nie daje. Mówie o smaej skrzyni i zapłonie. Już lepiej z AFK zamówić 4 od SR bieg i reszte pokombinować już.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 8:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Pumba92, To dopasuj takową i mi sprzedaj :) To nie jest taka łatwa sprawa :P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 1:07 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Ile można w charcie najwięcej zrobić szlifów ??? Bo mam jeden cylinder rozwiercony do 40mm ale są rysy i nie wiem czy dostane nad wymiarowy oryginalny tłok do tego zestawu bo chce zrobić mały tuning :) I moje pytanie brzmi na jaką szerokość wysokość powiększyć kanały płuczące , wydechowy i ssący ? :)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 12:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
tomek1212, skończ z tym zmienianiem silnika... cały czas o jednym pierdzielisz - jakby chciał zmieniać silnik na o wiele droższy i co ma te same osiągi, to by napisał...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 4:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Gdybym miał charta brałbym się od razu za membranę i cyl do roboty na 50/5. Wydech to prosta sprawa. Gaźnika nie należy polerować, w nim zachodzi wymieszanie paliwa z powietrzem. Gaźnik jakaś 19mm (-tka) i bym tak zostawił. Mocy by miał dużo. ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning Charta

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

BaczekSTWA

37

9611

Śro Sie 29, 2007 8:57 am

BaczekSTWA Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning tłumika charta

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

BaczekSTWA

28

9639

Pon Mar 03, 2008 10:21 pm

MW_tuning Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning wału charta wypełniacze

jasiu111_2007

2

2116

Czw Lut 14, 2008 7:54 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

9270

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5943

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.048s | 21 Queries | GZIP : Off ]