Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Maj 27, 2024 2:20 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 8:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
Polerka oraz powiększenie kanałów w cylindrze... można wybić tuleję i dorobić kolejne 2 abo i 4 kanały :) można wypolerować na lustro gaźnik od środka oraz komorę korbową, zcieniować korbowód, dać łożysko igiełkowe na korbowód, wstawić zestaw od charta 70ccm, albo wymienić od razu na 70ccm 4 biegi :D , gaźnik większy, powiększyć przelot itp :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 8:56 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Ja słyszałem o podmianie głowicy z Simka. Mój kumpel miał tak w Charcie.

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 9:02 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
Ogólnie to słyszałem, że można dać cylinder+głowica+wydech od simsona i powinno chodzić...

[ Dodano: 9 Styczeń 2008, 21:03 ]
Można też nabić tuleje od simka s70/sr80. Pobawić się z przełożeniami w skrzyni (po 89 roku były zmienione przełożenia, aby ograniczyć prędkość max).

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 10:16 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Ale po co kombinować z cylkiem od simsona ?? Wystarczy do chartowskiego cylindra wbić tuleje od simsonowskiego cylindra.
A jak mowa o ostrym tuningu to najlepiej zamontować silnik od simsona, do tego cyl 90ccm, membrana, gaźnik 21mm, skrzynia 5b, zapłon typu vape no i oczywiście wydech liczony pod cylinder i można mówić o 15-16KM.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 10:19 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Zastosować Gaźnik typu Dellorto,bing, Wypolerować komorę korbową na lustro jak i kanały cylindra , zastosować wypełniacze na wale , Lepsze łożyska na wał , łożysko igiełkowe odchudzić tłok skrócić płaszcz tłoka od strony okna ssącego o 1,5 , Z planować głowice , Zmienić z przodu zębatkę na 15z od MZ 150 (tego jeszcze nie sprawdzałem i nie jest to pewnie ) Dorobić dodatkowe kanały płuczące , Tak jak napisał kolega =XawiD=, można sie pobawić z tuleją od Simka s 70 . Jest to realne do wykonania :) Jak sobie coś jeszcze przypomnę to napiszę :)

[ Dodano: 9 Styczeń 2008, 21:20 ]
tomek1212, ale tu chodzi o tuning silnika charta a nie o Swapie na silnik sima :)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 10:41 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
R-Man napisał(a):
... można wybić tuleję i dorobić kolejne 2 abo i 4 kanały


Akurat w tym nie można wybić. Moim zdaniem to najlepjej przypasować cały układ od simsona ale odrazu s70 . Kwestia chęci , kasy i cierpliwości

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro Sty 09, 2008 11:58 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
tomek1212 napisał(a):
A jak mowa o ostrym tuningu to najlepiej zamontować silnik od simsona, do tego cyl 90ccm, membrana, gaźnik 21mm, skrzynia 5b, zapłon typu vape no i oczywiście wydech liczony pod cylinder i można mówić o 15-16KM.
To sie mija z celem...

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 7:48 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
tomek1212 napisał(a):
do tego cyl 90ccm, membrana, gaźnik 21mm, skrzynia 5b, zapłon typu vape no i oczywiście wydech liczony pod cylinder i można mówić o 15-16KM.


Vape zapłon troche sobie kosztuje na RZT 297.00 € plus przesyłka.

Cyl 90 w polsce idzie dorobić z ozebrowania almonta 70 cm koszt około 600 zł z tłokiem itp.

Skrzynia 5b:

SKRZYNIA V BIEGOW- TUNING 32/23 499,00 zł
SKRZYNIA V BIEGOW- TUNING SZYBSZA !!!!! 32/24 519,00 zł

Membrana:

Koszt około 100 zł zalezy za ile sie kupi klocek aluminium i membrane mysle ze w 70 zł by się zamkło.

Gaźnik 21mm:

GAŹNIK AMAL 21mm tuning 229,00 zł

Wydech liczony:

Koszt około 50 zł. Zalezy czy spawa się samemu czy ktoś znajomy itp.

Nie jest tak łatwo kupić i poskładać.

=XawiD= napisał(a):
Można też nabić tuleje od simka s70/sr80.


Znaleść tuleje DDR taka z cylem graniczy z cudem. Jak już jest gdzieś to ceny nie są niskie.

Co do moich pomysłów to tak:

Jezeli chodzi o silnik sima swap itp.

Tabori tuning 50/2 albo 50/4 (tani koszt)
Wydech liczony.
Dysze w gaźniku zmienic.
zapłon może zostaćoryginalny ale by trzeba było troche sie pobawićz ustawieniami.
No i tyle przy okazji małe pieroły wypełnaicze wału itp.

Co do silnika charta:

Powiekszenie seryjnych okien w cylindrze polerka kanałów szkrzyni korbowej wieksza dysza w gazniku wydech moze jakis pseudak bez blachy w srodku albo liczony.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 1:29 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Pumba92, a Z kąd weźmiesz większe dyszę do gaznika charta ???

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 1:54 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Mar 07, 2007 4:33 pm
Posty: 766
Miejscowość: Tarnów
Pumba92, Ja wiem że to wychodzi drogo, ale nikt nie mówił, że ma być tanio.

_________________
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie całości lub fragmentów wypowiedzi bez zgody autora lub odpowiedniego oznaczenia cytatu jest przestępstwem zagrożonym karą pozbawienia wolności do lat 3.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 3:44 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Maj 26, 2007 5:36 pm
Posty: 1665
Miejscowość: Oświęcim
Pojazd: RS 125 & 50M1
kazik3193, to sie gaźnik inny przystosuje.
tomek1212, no nikt nie pisałze ma być tanio. JEst kilka osób w polsce chyab co mja zapłon vape i skrzynie 5-tki. bez przesady zeby pakować 1 tys w silnik a duzego przyrostu to nie daje. Mówie o smaej skrzyni i zapłonie. Już lepiej z AFK zamówić 4 od SR bieg i reszte pokombinować już.

_________________
Poszukuje Części Do Motorynki 50 M 1!

BikePics <faja>

Jebać Dozowniki! <faja>


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 8:49 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Pumba92, To dopasuj takową i mi sprzedaj :) To nie jest taka łatwa sprawa :P

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 1:07 am 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Nie Mar 11, 2007 1:35 pm
Posty: 1313
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Romet Chart 210 89r
Ile można w charcie najwięcej zrobić szlifów ??? Bo mam jeden cylinder rozwiercony do 40mm ale są rysy i nie wiem czy dostane nad wymiarowy oryginalny tłok do tego zestawu bo chce zrobić mały tuning :) I moje pytanie brzmi na jaką szerokość wysokość powiększyć kanały płuczące , wydechowy i ssący ? :)

_________________
Kupię Romet Chart


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 12:55 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Kwi 26, 2006 6:31 pm
Posty: 4554
Miejscowość: Czarnków
Pojazd: Peugeot XP6 '03, Simson sr50ddr.
tomek1212, skończ z tym zmienianiem silnika... cały czas o jednym pierdzielisz - jakby chciał zmieniać silnik na o wiele droższy i co ma te same osiągi, to by napisał...

_________________
Motocykliści dzielą się na 2 grupy:

1. Tych co już zaliczyli glebę.
2. Tych co się do tego nie przyznają.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 4:28 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Śro Paź 26, 2005 11:16 am
Posty: 496
Miejscowość: Galashiels / UK
Pojazd: Octavia 3 1.6tdi DSG/ KTM EXC 200
Gdybym miał charta brałbym się od razu za membranę i cyl do roboty na 50/5. Wydech to prosta sprawa. Gaźnika nie należy polerować, w nim zachodzi wymieszanie paliwa z powietrzem. Gaźnik jakaś 19mm (-tka) i bym tak zostawił. Mocy by miał dużo. ;]


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 68 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Tuning Charta

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2, 3 ]

BaczekSTWA

37

8419

Śro Sie 29, 2007 8:57 am

BaczekSTWA Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning tłumika charta

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

BaczekSTWA

28

8817

Pon Mar 03, 2008 10:21 pm

MW_tuning Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning wału charta wypełniacze

jasiu111_2007

2

1914

Czw Lut 14, 2008 7:54 pm

romek_s51 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Tuning silnika

Kamis

14

8613

Pon Gru 19, 2005 5:22 pm

bosek3 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów tuning silnika 019

Wołodja

7

5505

Sob Sty 07, 2006 8:50 am

kuba848 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.051s | 21 Queries | GZIP : Off ]