Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Pon Lip 21, 2025 1:53 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 5:47 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro Wrz 12, 2007 2:34 pm
Posty: 309
Miejscowość: Łódź
Pojazd: OgaR 200
Myślę że to chłodzenie nie dużo sie zmieni... A nawet jak sie zmieni to chyba sie nic nie stanie jak staniesz te 5km wcześniej niż normalnie na ostudzenie silnika...

_________________
wasze-sprz-f21/romet-ogar-200-mlodyellow-t7843.html - MY MOTO


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Sty 11, 2008 11:22 pm 
Offline
IV stopień wtajemniczenia
IV stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 25, 2007 5:52 pm
Posty: 258
Miejscowość: Górny Śląsk
Należy jeszcze pamiętać, że mniej paliwa to uboższa mieszanka. A przy lekko zubożonej mieszance jest najwyższa temperatura spalania. Można przegrzać silnik. Dobrze jest więc po regulacji gaźnika zrobić parę kilometrów i sprawdzić kolor świecy. To nam powie o warunkach pracy silnika.

_________________
Jawa TS350/638.1


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 1:26 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 1:26 pm
Posty: 89
Miejscowość: Płońsk
Pojazd: Simson s51
jak to kolor świecy to ona moze zrobić się czerwona (chdzi mi o styk) czy zmienia się kolor tej części ceramicznej?

_________________
motóry to to co lubimy najbardziej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 1:41 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sie 04, 2006 10:40 pm
Posty: 2668
Miejscowość: Jaworzno
Pojazd: Ogar 200
Audi A3 8L 1.9 TDI
Audi A3 8P 3.2 VR6
Chodzi o izolator... po jego kolorze można wyczytać wszystko :)


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 1:15 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pią Cze 29, 2007 6:09 pm
Posty: 98
Miejscowość: WALE TO FORUM
przedewszytkim, najlepiej jest gdy silnik jest po remoncie(i dobrze dotarty) i nie trzeba dawać duzo gazu. musisz wypalić i wyczyścić tłumiczek, wydech uszczelnić, gaźnik uszczelnić i zapłon musi być dobrze poustawiany. No i można wsadzić gaźnik z simsa, a wtedy będziesz jechał tak oszczędnie, że sie zdziwisz :)

P.S. Ogumienie i stan nasmarowania kół też ma znaczenie w spalaniu...

[ Dodano: 15 Styczeń 2008, 21:47 ]
i trzeba umieć jeździć jawką i nie dawać ZA MAŁO gazu ani ZA DUŻO gazu.

_________________
DAJECIE WARNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
romety.com jest lepsze!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 11:22 am 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 6:10 pm
Posty: 61
Miejscowość: Barlinek
Swoim Mustangiem udało mi się zejść kiedyś do zużycia 2l/100km, czyli mniej niż podaje instrukcja. Co zmieniłem? W silniku niewiele, polerka kanałów, rozpiłowany króciec ssący (kiedyś o tym dość szczegółowo pisałem), zafazowanie na wejściu rury wydechowej w tłumik, wszystkie uszczelki docięte tak by nie przesłaniały przelotów okien i kanałów. Żadnego kombinowania ze zubażaniem mieszanki, nastawy standartowe. Oczywiście, jak napisane powyżej - czysty wydech, drozny filtr powietrza. Ogólnie dobry stan techniczny to podstawa. Sekret polegał na tym, że silnik był na dotarciu i non stop turlałem się całe 45km/h. Ale wydaje się że umiarkowane zużycie paliwa nie jest wyłącznie efektem trzymania przymkniętej przepustnicy. Gdy z kolegą jechaliśmy na zlot pojazdów wojskowych do Darłowa, na trasie liczącej w sumie ponad 580km zużycie sięgnęło...2,8l, czyli znów mniej niż napisano w instrukcji. A miejscami lecieliśmy ponad 60km/h! Zresztą nikomu chyba nie trzeba tłumaczyć, że z pasażerem jedzie się mając przepustnicę raczej szeroko otwartą, zwłaszcza w maszynie 50ccm.

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 1:08 pm 
Offline
Junior Admin
Junior Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Sty 20, 2006 2:39 pm
Posty: 4082
Miejscowość: Poznań
Pojazd: Yamaha TDM 900 '03
Yamaha TRX 850 '98
Fiat Seicento 1.2 16v Abarth 6speed '98
Honda Civic VIII 1.8 16v '08
Był:
Romet Pony 50 M2 `81 (x2)
Romet Ogar 200 Cafe Racer `85
Honda NTV 650 '96
Honda FMX 650 '08
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
Seat Ibiza 1.4 16v '07
Raven napisał(a):
Ogumienie
A co ma ogumienie do spalania??
Cytuj:
Swoim Mustangiem udało mi się zejść kiedyś do zużycia 2l/100km
Wow... Tyle na docieraniu tez mi palił, ale później to już około 3 litrów :/

_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

http://www.bikepics.com/members/magnum200


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 1:10 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob Kwi 28, 2007 7:57 pm
Posty: 1390
Miejscowość: Sterkowiec / Tarnów
Pojazd: Ogar 2OO

Golf IV !
leśnik napisał(a):
rozpiłowany króciec ssący


to zmniejszyło spalanie? ;|


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 2:31 pm 
Offline
I stopień wtajemniczenia
I stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 6:10 pm
Posty: 61
Miejscowość: Barlinek
Owszem, króciec po rozpiłowaniu pomaga utrzymać spalanie na niższym poziomie - nie dlatego, że jest większy przelot, tylko że jest łagodniejszy łuk na przejściu króciec - gaźnik. To w efekcie powoduje że mniej paliwa osadza się na ściankach króćca, a więcej trafia do cylindra jako aerozol, czyli tak jak być powinno. Wspominałem o cylindrze który przeraiam tak by kanał dolotowy wchodził pod kątem 45 stopni - tam też wykorzystane jest to zjawisko. Powiedzmy sobie od razu: nie jest ważne tylko to, ILE paliwa trafi do komory spalania, ale też W JAKIEJ POSTACI. Ten sam powód sprawia, że warto polerować kanały...

_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Sty 20, 2008 3:13 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
leśnik napisał(a):
całe 45km/h.


Mi przy tej prędkości paliła 2,8 litra. Ale jak dawłem ponad 60 - 70 to w węzyku zaczło bombelkować paliwo . 4 jeśli nie wiec wciągnoł . No cóż to tylko Jikov

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon Sty 21, 2008 9:37 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Wrz 23, 2007 1:26 pm
Posty: 89
Miejscowość: Płońsk
Pojazd: Simson s51
a wiecie może o ile zmiejszy się spalanie gdy zastosuję gażnik od simsona

_________________
motóry to to co lubimy najbardziej


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 3:44 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
[big] 2,5 litra benzyny na 100 kilometrów spali ci max ogar!!!!! czy tez jawka!!!! [/big]

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 4:02 pm 
Offline
III stopień wtajemniczenia
III stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lip 21, 2007 8:28 am
Posty: 160
Miejscowość: Wadowice
Pojazd: Simson SR80
No 2.5l ale zależy jak jedziesz, jak spokojnie no to sie może zmieści w 2.5 , ale jak dasz po gazie no to więcej ci weźmie, ale napewno mniej niż na oryginalnym


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 7:30 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon Lis 21, 2005 9:16 pm
Posty: 1086
Miejscowość: Ozorków
Pojazd: Opel Astra 1.4
Suzuki RG 80
2,5 l przy moim tunigu łykał nieco wiecej , ale to bardoz dobry gaźnik i każdemu go polecam

_________________
http://www.bikepics.com/members/conqeror/

SUZUKI RG 125 YPVS
Opel Astra 1.4 MPI


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto Sty 22, 2008 8:29 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
lukas1444 napisał(a):
No 2.5l ale zależy jak jedziesz, jak spokojnie no to sie może zmieści w 2.5 , ale jak dasz po gazie no to więcej ci weźmie, ale napewno mniej niż na oryginalnym


Cytuj:
2,5 litra benzyny na 100 kilometrów spali ci max ogar!!!!! czy tez jawka!!!!


poczytajcie troche ten dzial i dopiero piszcie bo bylo juz o tym sporo...
mi palil 2,5 moze nawet nie cale jak jezdzilem non stop na calej pizdzie zeby nadazyc za kolegami pzdr

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Gaźnik od simsona i membrana w silniku Jawa 223

[ Idź do stronyIdź do strony: 1 ... 7, 8, 9 ]

sumarek

122

36636

Czw Lut 28, 2008 8:10 am

Ziuton Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Chcieli byście mieć w silniku jawa 223 biegi na odwrót?

[ Idź do stronyIdź do strony: 1, 2 ]

R-Man

20

7126

Czw Kwi 03, 2008 10:02 pm

Grzechu Zobacz ostatni post

Brak nowych postów zmiana pojemnosci a spalanie paliwa

luqs

4

2257

Śro Sie 15, 2007 1:16 pm

luqs Zobacz ostatni post

Brak nowych postów 50/4 w silniku 023 - pytania .

jurek-673

3

2317

Śro Cze 09, 2010 11:46 pm

kroczus Zobacz ostatni post

Brak nowych postów alternator jawy 225 w silniku 027

Sk@tty1

8

4582

Wto Sie 28, 2007 1:44 pm

Sk@tty1 Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.049s | 20 Queries | GZIP : Off ]