Forum motoryzacyjne motokirc.pl

Motorowery, motocykle, skutery, samochody...
Witaj Drogi Gościu!

Zapraszamy do logowania lub rejestracji

Obecny czas: Sob Wrz 21, 2024 8:40 am

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 115 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 3:52 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
To stare polskie jest o wielę lepsze niż nowe polskie bo stare polskie było robione z tego samego materiału co czeskie w tamtych czasach i polskie było robione identycznie jak czeskie a teraz ktoś tam zobaczył cylinder popatrzył i robił na oko z byle czego dlatego nowe cylindry mają mniejsze okna płuczące.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią Mar 23, 2007 5:37 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 17, 2006 2:37 pm
Posty: 113
Miejscowość: Ryglice
Ja kupałem ową 60-tke gdzyz miałęm 5 letnią źle dotartą, katowaną polską 50.i kupiłem 60

_________________
http://images11.fotosik.pl/62/96194886e5425564m.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 11:48 am 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Jak 5 letnie to nie oryginał oryginały są mniejwięcej z początku i środke produkcji później dawali już byle gówno żeby jeździło ja na twoim miejscu kupił bym na allegro urzywany i zrobił szlif.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 2:45 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 17, 2006 2:37 pm
Posty: 113
Miejscowość: Ryglice
Tak5 letni nieorginalny.Kolega przy jawce ma 60 z agmotu i śmiga nieźle. a jak ja mam kupować jakąś starą lipe + tłok to wole kupić nówke 60.

_________________
http://images11.fotosik.pl/62/96194886e5425564m.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 3:02 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
pasikonik ogier mylisz się z agmotu części pod względem jakiości nie są najlepsze i założenie oryginalnego przeszlifowanego cylindra z nowym tłokiem będzie lepszym rozwiązeniem niż pseudo 60.... A na fabrycznym cylindrze pojeżdzisz dłużej

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 4:28 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 17, 2006 2:37 pm
Posty: 113
Miejscowość: Ryglice
możliwe lacz moim zdaniem jeste to nieopłacalne bo szlif + tłok + reszta i ten urzywany cylinder. Wole tą 60 efekt podobny

_________________
http://images11.fotosik.pl/62/96194886e5425564m.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 4:37 pm 
Offline
Loża Szyderców
Loża Szyderców
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Mar 19, 2006 8:18 pm
Posty: 2043
Miejscowość: TBG
Pojazd: MZ ETZ 250 83r
VFR 800Fi
pasikonik ogier tak efekt podobny tylko na ile ?? Na oryginalnym cylindrze przejedziesz więcej niż na pseudo 60ccm.... Porównaj jakość wykonania starego i nowego cylindra to się dowiesz czemu lepiej szlifować...

Pamiętaj nie wszystko dobre co się świeci.....

_________________
emsi napisał(a):
Adamie co za ostre słowa płyną przez twój modem od neostrady :o


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 5:37 pm 
Offline
VI stopień wtajemniczenia
VI stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Sie 31, 2006 7:51 pm
Posty: 2802
Miejscowość: Gdańsk
Pojazd: Ford Sierra 2.9 V6
Ford Sierra 2.0
Romet Ogar 200
szczeze?
ten co ja miałem to miał takie progi chyba na 1mm :|
A pozatym miał on "wżery" (rysy) na 1,5mm... więc kupiłem 55 made in almot


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 6:41 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
Filtr powietrza i czyszczenie kolanka z nagaru polecam na rysy :D. To że miał progi to niestety czasem tak bywa, ważniejsze są szerokości okien porównaj tego z almotu i oryginalnego almot ma 17mm oryginał ma 19,5mm jaka to różnica? Na niskich obrotach nie poczujesz pewnie różnicy co najwyżej na korzyść almotu bo ten ma niżej wydech, dopiero na wysokich obrotach zobaczysz jaka jest różnica oryginał kręci 7 tys a almot 6,2tys 800rpm to spora różnica pewnie w prędkości nie będzie różnicy bo silnik i tak nie dokręca do 6 tys przy ciśnięciu na max po prostej ale mimo to oryginał ma o wiele lepsze przyspieszenie i o wiele więcej wytrzymuje.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 7:17 pm 
Offline
II stopień wtajemniczenia
II stopień wtajemniczenia
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie Gru 17, 2006 2:37 pm
Posty: 113
Miejscowość: Ryglice
Zgadzam się z wszystkimi. Ale mi trzeba cylinder na wakacje zajechać go i najprawdopodobniej kupuje inny sprzęt więc niechodzi o to że wytrzymały czy co tylko żeby troche poszaleć.

_________________
http://images11.fotosik.pl/62/96194886e5425564m.jpg


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 8:14 pm 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
co jak co ale ja liczylem i silnik jawki dokreca przy 60 km/h na zebatce z12 ok 6900-7000 obr/min <lol>

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 9:06 pm 
Offline
V stopień wtajemniczenia
V stopień wtajemniczenia

Rejestracja: Sob Lis 04, 2006 6:42 pm
Posty: 423
Miejscowość: Łódź
Z tym, źe cylinder z Almotu to lipa nie zgadzam się. NA wytrzymałośc tez nie ma co narzekac. Ja przejechałem 5000km na takim czymś, czyli pseudo 60cc, i nic się nie "psuje". Nie docierany zbytnio, przegrzany raz porządnie, ale dalej prze do przodu. To jak piszecie żeby kupić czeską 60ccm to napiszcie gdzie.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob Mar 24, 2007 10:30 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Wto Mar 20, 2007 9:50 am
Posty: 23
Miejscowość: AugustÃłw
To że się nie zacierają to nic dziwnego to ze to gówno to wcale nei znaczy że kupisz i się zatrze poprostu 10 tys to dla niego max i dalej szlif a ciężko dostać tłoki do tego. Jak można policzyć obroty bez obrotomierza??? Chyba nei liczyłeś cykli pracy przy jeździe na max :P.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 10:43 am 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią Wrz 16, 2005 3:53 pm
Posty: 1092
Miejscowość: Konin
Ktoś napisał(a):
Jak można policzyć obroty

policzyc mozna... obwod kola, przelozenie pierwotne wtrorne to wszystko wychodzi...

_________________
http://www.bikepics.com/members/garry1

Kompleksowe remonty motocykli!! Kontakt na mail: garry1@wp.pl


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 1:01 pm 
Offline
niewtajemniczony
niewtajemniczony

Rejestracja: Czw Mar 22, 2007 4:30 pm
Posty: 10
Miejscowość: karkow
a pozalozeniu takiego zestawu 60ccm wal leci duzo szybciej wiecie cos na ten temat ???


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 115 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)


Podobne tematy
 Tematy   Autor   Odpowiedzi   Wyświetleń   Ostatni post 
Brak nowych postów Cylinder 60ccm do komara

koziel

6

3155

Pią Cze 15, 2007 10:17 pm

Kadziu27 Zobacz ostatni post

Brak nowych postów Cylinder 60ccm simson s 51

marktds

5

4038

Śro Paź 03, 2007 5:21 pm

PawelECO Zobacz ostatni post

Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów. Cylinder 60ccm do Kadeta

LuMeL

1

1643

Wto Paź 02, 2007 10:10 am

SzyMZek Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson S51] Cylinder 60ccm

Marcin92

3

3586

Nie Maj 10, 2009 9:47 am

ślonzok Zobacz ostatni post

Brak nowych postów [Simson] Cylinder 60ccm 4 płuki

vander

12

6727

Pon Wrz 29, 2008 4:33 pm

adaś Zobacz ostatni post

 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 29 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list

Moje Moto


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO
[ Time : 0.058s | 22 Queries | GZIP : Off ]